KVAPO KODAS. Kvapų marketingo agentūra.  Kvapai verslui, kvapų kūrimas ir technologijos. Projektas "Lietuvos kvapas. Kolekcija".

KVAPAI VERSLE


2012 metais daugiau nei 80 %  FORTUNE 500 kompanijų įvairiomis formomis rinkodaroje naudojo kvapų marketingo technologijas


Kvapų marketingas gyvuoja jau daugiau nei 50 metų, todėl jo efektyvumą įrodo ne tik teorija, bet ir faktai. Nustatyta, kad kvapai keičia elgesį, skatina lojalumą, didina vertę. Iš visų pojūčių kvapas yra antras (po vaizdo) pagal svarbą priimant spredimą.

 
  • SEATTLE BANK naudoja mėtos kvapą bankomatų išduodamiems pinigams kvėpinti. Banko klientams malonu turėti piniginėse kvepiančius banknotus....

  • 2010 m. LIETUVA tapo pirmąja pasaulio šalimi, sukūrusia savo kvapą.

  • Nuo 1999 m. BRITISH AIRWAYS Heathrow orouosto verslo klientų VIP zoną kvėpina šviežiai nupjautos žolės ir okeano brizo kvapu, kad atpalaiduotų ir sukeltų keleiviams nostalgijos jausmą.

  • AMSTERDAMO metro naudojami specialūs kvapai siekiant sumažinti agresiją.

  • SAMSUNG prekinis ženklas turi ryškų žalio meliono kvapą, o SONY kvepia citrinos bei vanilės kvapų kompozicija.

  • 2003 m. CADILLAC pristatė specialiai sukurtą kvapą „Nuance“. Šiuo kvapu kvepinamos automobilio sėdynės. Tuo tarpu ROLLS ROYCE sukūrė „Old Royce“ kvapą automobilių prekybos salonams kvepinti.

  • THOMAS PINK, prabangių vyriškų drabužių tinklas, naudoja šviežiai lygintų skalbinių - švarios medvilnės kvapą.

  • APPLE COMPUTERS savo gaminių pakuotėje naudoja „naujo gaminio“ kvapą. Taip pat yra sukurtas ir „Apple Mac“ kvapas. Juo galite pakvepinti ir savo seną kompiuterį...

  • HOLIDAY INN viešbučių tinklas naudoja įvairius kvapus, kuriuos parenka pagal sezoną ar net specialią progą. Vestuvių metu viešbutis gali kvepėti rožėmis, tuo tarpu verslo susitikimo metu – prabangia oda ir cigarais.

  • Laineris QUEEN MARY 2 nuo 2008 m. naudoja „Ocean breeze“ kvapą.

  • NIKE parduotuvėse po 2005 m.  kai Martin Lindstrom ir Philip Kotler atliko tyrimus ir įrodė, kad kvepiančiose parduotuvėse 84 proc. pirkėjų išreiškė ketinimus įsigyti sportbačius ir net mokėti 10 proc. daugiau - naudoja gėlių kvapų mišinius.

  • THOMSON TRAVEL turizmo kompanija naudoja egzotinių vaisių su ryškia kokoso nata kvapą bilietų ir paslaugų pardavimo vietose.

  • VICTORIA’S SECRET parduotuvėse galite užuosti specialiai sukurtą kvapą “Potpourri”.

  • SINGAPORE AIRLINES nuo 1990 m. efektyviai naudoja “Stefan Floridian waters” kvapą.

  • THE LIMITED sukūrė išskirtinius kvapus kiekvienam iš savo skyrių.

  • Pastaruosius kelis dešimtmečius Japonijos kompanijos naudoja kvapus biuruose, siekdamos mažinti klerkų daromų klaidų kiekį ir didinti produktyvumą. Yra nustatyta, kad dėl netinkamo oro darbo vietose darbdaviai kasmet praranda apie 5 proc. našumo.


Jau niekas neabejoja, kad kvapas yra efektyvus rinkodaros įrankis ir tik vaizduotė riboja jo naudojimą. Kvapų technologijos gali būti visur – patalpų, gaminių , pakuotės kvėpinimui, kvapai parodose, prezentacijose, pardavimo vietose. Jei nėra konkurencijos - nereikia būti išskirtiniu.

Kvepėkite.

UAB Kvapo kodas | tel. + 370 640 24092 | info@kvapokodas.lt | PALANGOS g. 2, LT-01117 Vilnius